Ostatnio coraz częściej zdajemy sobie sprawę z tego, że tradycyjne reklamy nie przynoszą skutków. Trzeba mieć dobry pomysł i wybić się w celu trafienia do potencjalnego konsumenta. Reklamy outdoorowe zazwyczaj nie zachęcają, a zdarza się, że giną w chaosie informacyjnym. Ludzkie oko nie jest w stanie przyswoić takiej ilości informacji, jaką jesteśmy zasypywani. Jeśli posiadamy własną firmę, wiemy, jak istotna jest dobra reklama. Oczywiście można ją umieścić w internecie, z którego korzysta spora część społeczeństwa, ale nawet to nie zawsze przyniesie zamierzony efekt. 

Czy są jakieś alternatywy?

Coraz popularniejsze stają się reklamy praktyczne, czyli takie, które można później wykorzystać. W ten sposób dajemy do zrozumienia potencjalnemu konsumentowi, że chcemy go czymś obdarować i że będzie to dla niego korzystne. Dobrym pomysłem są bidony reklamowe. Praktycznie każda osoba jeżdżąca na rowerze, uznałaby taki przedmiot za pożyteczny i, być może, w późniejszym czasie skorzystałaby z usług naszej firmy.